Zwroty i reklamacje

 

Wszystkie reklamacje rozpatrujemy maksymalnie w ciągu 14 dni. O przebiegu oraz wyniku postępowania reklamacyjnego jak również zasadach dalszego postępowania związanego z reklamowanym towarem poinformujemy Cię drogą elektroniczną na adres e-mail podany w treści zgłoszenia reklamacyjnego. Link do strony internetowej na której należy złożyć reklamacje znajduję się powyżej. Jeśli (po wcześniejszym porozumieniu z Nami) odsyłasz towar, pamiętaj o jego właściwym zapakowaniu (najlepiej w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi towar przed uszkodzeniem). 

 


 

Informacje na temat procedur reklamacji i zwrotów dla zamówień złożonych w sklepie internetowym Kieleckiej Fabryki Mebli

Zwrot towaru czyli odstąpienie konsumenta od umowy sprzedaży na odległość.

Pamiętaj, że obowiązkowo po stronie Klienta leży obowiązek zabezpieczenia Towaru przed dokonaniem wysyłki zwracanego towaru. Na Kliencie spoczywa pełna odpowiedzialność za przebieg zwrotu, dlategoteż dostarczenie do nas uszkodzonego towaru leży po stronie odpowiedzialności Klienta. Klient ma prawo do zwrotu towaru (inaczej do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość) bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru. W tym celu należy wypełnić odpowiedni formularz dostępny na stronie internetowej Kieleckiej Fabryki Mebli. Zwracany towar należy odesłać na swój koszt na adres: Kielecka Fabryka Mebli, ul. Zagnańska 232, 25-563 Kielce. Należność za zwracany towar zostanie zwrócona w ten sam sposób w jaki dokonano płatności. Możliwosć zwrotu przysługuje wyłącznie konsumentom.

Zwrot obejmuje produkty ze wszystkich kategorii, a sposób ich odesłania jest zależny wyłącznie od woli zwracającego. Po stronie Klienta leży właściwe przygotowanie towaru do wysyłki oraz opłacenie usługi.

W przypadku zwrotu towarów szczególnie podatnych na uszkodzenia (np. oświetlenie, czy inne produkty ze szklanymi lub ceramicznymi elementami), zalecane jest wykupienie odpowiedniej opcji (np. „ostrożnie”) oraz ponformowanie kuriera, by odpowiednio oznaczył przesyłkę. Pozwoli to zminimalizować ryzyko ewentualnych uszkodzeń.

 


 

SZCZEGÓŁOWA INFORMACJA O PRAWIE I SKUTKACH ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTÓW


Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.  

W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość, należy poinformować Kielecką Fabrykę Mebli kontakt@k-f-m.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. W tym celu można skorzystać z formularza zamieszczonego na stronie bądź na przykład samemu stworzyć pismo i wysłać je pocztą lub pocztą elektroniczną).

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam Towar niezwłocznie na adres Kielecka Fabryka Mebli, ul. Zagnańska 232, 25-563 Kielce  a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo Towar przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. 

 

Reklamacje towarów z tytułu rękojmi lub niezgodności towarów z umową


Reklamacje możesz złożyć wypełniając odpowiedni formularz na stronie internetowej http://k-f-m.pl/reklamacje/index.html. Wysłanie formularza reklamacyjnego zostanie potwierdzone drogą meilową. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni. O wyniku postępowania reklamacyjnego i zasadach dalszego postępowania z reklamowanym towarem poinformujemy Cię, wysyłając informację na adres e-mail, podany w treści zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamację możesz zgłosić również w każdy inny dopuszczalny prawem sposób.

W celu sprawnego załatwienia reklamacji sugerujemy, żeby odbieraną przesyłkę sprawdzić w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości spowodowanego niewłaściwym transportem, kurier niezwłocznie spisze odpowiedni protokół szkodowy i zabierze przesyłkę z powrotem. Jeśli sprawdzisz towar już po odjeździe kuriera i wtedy stwierdzisz jego uszkodzenie, zgłoś nam ten fakt poprzez formularz reklamacji.

Jeśli po ówczesnym porozuminiu z Nami odsyłasz towar, pamiętaj o jego właściwym zapakowaniu (najlepiej w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi towar przed uszkodzeniem). Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za nowe uszkodzenia (nie będące podstawą reklamacji) powstałe w trakcie transportu zwrotnego, wynikające z wadliwego spakowania przez Ciebie towaru.

 

Reklamacje płatności

W przypadku, gdy zapłacisz za towar, a status zamówienia pozostanie niezmieniony przez dłużej niż trzy dni robocze, zgłoś reklamację dotyczącą płatności.Formularz dostępny na stronie.

 

Gwarancje

Część towarów dostępnych w sklepie objęta jest gwarancjami jakości. Gwarancje udzielane są przez producentów lub importerów. Czas trwania gwarancji jakości, jej warunki oraz procedura gwarancyjna zawarte są w karcie gwarancyjnej.

 

Adres dla reklamacji i zwrotów

Adres, pod który należy kierować zwracany lub reklamowany Towar:

Kielecka Fabryka Mebli

ul. Zagnańska 232

25-563 Kielce


W przypadku zamiaru wysyłki mebli, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, dzwoniąc pod numer 516-227-440.

Działając na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. wskazujemy:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl