Dostawa w sklepie internetowym

Warunki i koszty dostawy zamówień złożonych w sklepie internetowym www.kieleckafabrykamebli.pl.

 

Dostawa dla zamówień złożonych w sklepie internetowym Kieleckiej Fabryki Mebli realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEx Sp. z o. o. lub floty własnej Kieleckiej Fabryki Mebli. Koszt dostawy oraz ewentualna możliwość wyboru firmy transportowej (o ile taki wybór jest możliwy ze względu na gabaryty zamówienia) są automatycznie wskazane podczas składania zamówienia w toku dokonywania zakupów. Sklep Internetowy www.kieleckafabrykamebli.pl realizuje dostawy wyłącznie na terenie Polski. Istnieje Możliwość odbioru osobistego (indywidualnego) zamówień złożonych w Sklepie Internetowym www.kieleckafabrykamebli.pl.
 

Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zamówiony przez Klienta Towar został dostarczony dla zamówień realizowanych za pośrednictwem FedEx Sp. z o.o. od 2 do 3 dni roboczych od dnia zrealizowania zamówienia lub od dnia dokonania zapłaty w przypadku dostępności Towaru na magazynie "od ręki".

Towary posiadają właściwe oznaczenie na karcie produktu oraz w Koszyku. Na karcie produktu wskazany będzie czas wysyłki produktu ze sklepu, natomiast w koszyku całkowity czas dostawy. Powyższe terminy liczone są od dnia dokonania całościowej zapłaty lub wpłaty zaliczki w zależności  złożenia zamówienia (zgodnie z zasadami określonymi w pkt. VI.4 regulaminu sklepu internetowego). W przypadku zamówienia w ramach Koszyka choćby jednego towaru o wydłużonym czasie dostępności:
  • dostawa całego zamówienia zostanie dokonana łącznie zgodnie z terminem dostawy, właściwym dla towaru (towarów) o najdłuższym czasie wysyłki;
  • dla całego zamówienia mogą zostać wykluczone niektóre formy płatności, w szczególności może zostać wykluczona forma „za pobraniem”;
  • ewentualne zawiadomienie o niedostępności towaru i zwrot otrzymanej kwoty (o którym mowa w pkt. VI.6 regulaminu sklepu internetowego) nastąpi niezwłocznie jednak nie później niż 60 dni od złożenia zamówienia.
Dostawy realizowane są co do zasady w dni robocze.
  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem FedEx Sp. z o. o. – w godzinach pracy kurierów (Klient otrzymuje za pomocą wiadomości e-mail/SMS informacje o nadaniu przesyłki oraz dacie i przewidywanej godzinie jej doręczenia);
  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem transportu własnego – dostawa odbywa się w dni robocze w przedziale godzinowym od 8:00 do 20:00 (termin i godziny dostawy zostaną uzgodnione wspólnie z Klientem przez firmę transportową, zależnie jednak od możliwości i planów logistycznych firmy transportowej oraz odległości od magazynu). Szczegółowe warunki na jakich można z niej skorzystać podaje firma transportowa.
 
W przypadku braku odbioru towaru podczas próby dostawy:
 
  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem FedEx Sp. z o. o. – towar zostanie przekazany do najbliższego punktu awizacji, gdzie będzie oczekiwał na odbiór przez 7 dni kalendarzowych, po czym zostanie zwrócony do sprzedawcy,
  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem floty własnej Kieleckiej Fabryki Mebli – towar zostanie zwrócony do magazyu sprzedawcy.
 
Istnieje możliwość zamówienia ponownej dostawy (odpłatnie), po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.
 
FedEx Sp. z o. o.
Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem FedEx Sp. z o. o. – transport zamówienia pod wskazane miejsce (na zasadach ogólnych dla działania firm kurierskich).
 
Kielecka Fabryka Mebli 
Dla zamówień realizowanych transportem własnym Kieleckiej Fabryki Mebli - transport zamówienia pod wskazane miejsce( jest to usługa transportu bez wniesienia i montażu 
 
 
 
UWAGA
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na gabaryty mebla oraz szerokość drzwi wejściowych i klatki schodowej w miejscu jego przeznaczenia. Sprzedawca nie odpowiada za brak możliwości wniesienia mebla na skutek zaniechania tych czynności. Dla mebli w paczkach lub wymagających złożenia – celem oceny możliwości ich wniesienia, należy przyjąć gabaryty jak dla samego mebla.
 
Koszty dostawy wyliczane są automatycznie.


UWAGI:

  • w miarę możliwości technicznych towary w ramach jednego zamówienia są automatycznie łączone w jedną przesyłkę, co pozwala ograniczyć koszty przesyłki poszczególnych sztuk towaru,
  • cena za przesyłkę ustalana jest automatycznie przez system zależnie od: wagi towaru, wymiarów, przekroczenia standardów przesyłki u przewoźnika, wymogów co do postępowania z przesyłką itp.
  • cena za przesyłkę podana jest przed złożeniem zamówienia (w toku jego realizacji na karcie „Faktura i Dostawa”). W przypadku braku akceptacji kosztów przesyłki, na tym etapie istnieje możliwość przerwania jego składania,
  • cena za dostawę wyliczona w momencie składania zamówienia jest ostateczna,
  • wybór przewoźnika jest możliwy jedynie w przypadku gdy, zgodnie z porozumieniem ze sprzedawcą, obaj przewoźnicy akceptują dany typ towaru (dostępni przewoźnicy dla danego zamówienia są automatycznie wskazywani na karcie „Faktura i Dostawa”, w przypadku braku akceptacji dostępnego przewoźnika, na tym etapie istnieje możliwość przerwania składania zamówienia).
  1. Oferta obejmuje tylko produkty oznaczone emblematem „TOWAR Z DARMOWĄ DOSTAWĄ”.
  2. Oferta polega na zwolnieniu Klienta z kosztów dostawy towarów oznaczonych „TOWAR Z DARMOWĄ DOSTAWĄ”, pod warunkiem objęcia zamówieniem wyłącznie tych produktów (w ramach oferty koszty te pokrywa Sprzedawca).
  3. W przypadku objęcia jednym zamówieniem zarówno towarów oznaczonych „TOWAR Z DARMOWĄ DOSTAWĄ”, jak i innych towarów („zamówienie łączone”) sprzedawca w ramach oferty pokrywa koszty dostawy w części jakiej koszty te przypadają na towary oznaczone „TOWAR Z DARMOWĄ DOSTAWĄ”, a w pozostałym zakresie koszty dostawy pokrywa Klient. W takiej sytuacji koszt transportu zamówienia łączonego, w zakresie jakim przypada na Klienta, zostanie wyliczony automatycznie w koszyku w toku składania zamówienia.
  4. Oferta jest nieograniczona czasowo, z zastrzeżeniem, że może zostać zakończona lub zmieniona przez sprzedawcę, za uprzednim wcześniejszym zawiadomieniem, w odpowiednim terminie wskazanym przez Sprzedawcę liczonym od dnia przekazania informacji o zakończeniu luz zmiennie oferty. Umowy sprzedaży zawarte przed wejściem w życie zmian będą objęte ofertą na zasadach dotychczasowych.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl