Kielecka Fabryka Mebli
do kasy suma: 0,00 zł
do darmowej dostawy pozostało: 500,00 zł

Dostawa w sklepie internetowym

I. Ogólne warunki świadczenia usługi dostawy na terenie kraju z wyłączeniem woj. Świętokrzyskiego.

Kielecka Fabryka Mebli realizuje dostawy wyłącznie na terenie Polski. Dostawy zamówień złożonych w sklepie internetowym Kieleckiej Fabryki Mebli realizowane są za pośrednictwem własnej floty. Dostawa zamówienia dotyczy wyłącznie dowozu zamówienia pod wskazany adres. W przypadku dowozu na terenie kraju z wyłączeniem województwa Świętokrzyskiego w trasę wyjeżdża jeden kierowca, który dostarcza zamówienie i wyładowuje towar przed budynkiem wskazanym jako adres dostawy. Wnoszenie towaru oraz ewentualne późniejsze działania jak rozpakowanie czy montaż leżą w gestii klienta. Koszt dostawy jest wyliczany automatycznie i wskazany podczas składania zamówienia w toku dokonywania zakupów. Sklep Internetowy kieleckafabrykamebli.pl realizuje dostawy wyłącznie na terenie Polski.

Na karcie produktu wskazany jest szacowany termin realizacji zamówienia, co oznacza czas jaki jest potrzebny na wyprodukowanie danego towaru oraz dostarczenie go pod wskazany przez Klienta adres. Termin liczony jest od dnia złożenia zamówienia. W przypadku zamówienia w ramach kilku towarów, jeżeli chociaż jeden towar jest o wydłużonym czasie dostępności:

- dostawa całego zamówienia zostanie dokonana zgodnie z terminem dostawy, właściwym dla towaru (towarów) o najdłuższym czasie wysyłki,

- dostawa częściowa podzielona na towary dostępne w magazynie oraz na pozostałe elementy niedostępne w momencie składania zamówienia. W takim przypadku warunkiem koniecznym dla każdej z dostaw jest osiągnięcie wartości minimalnej uprawniającej do darmowej dostawy lub uiszczenie opłaty za dostawę wg obowiązującego w danym okresie cennika. Istnieje Możliwość odbioru osobistego zamówień złożonych w Sklepie Internetowym kieleckafabrykamebli.pl.

 

II. Szczegóły świadczenia usługi dostawy na terenie kraju z wyłączeniem woj. Świętokrzyskiego.

Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zamówiony przez Klienta Towar został niezwłocznie dostarczony. Dla zamówień z dostępnością towaru w magazynie dostawa powinna nastąpić do 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W przypadku towaru na zamówienie dostawa powinna nastąpić do 10 dni roboczych od momentu zrealizowania zamówienia. Dostawa odbywa się w dni robocze w przedziale godzinowym od 7:00 do 20:00. W wyjątkowych okolicznościach przy dużym natężeniu dostaw dopuszczane są dostawy w soboty.

Data i godziny dostawy zależą od możliwości i planów logistycznych dostawcy jak również odległości od magazynu głównego. Informacje na temat konkretnego dnia oraz szacowanych godzin dowozu są przekazywane klientowi telefonicznie na co najmniej 1 dzień wcześniej przed planowanym dowozem.

W przypadku kiedy proponowany termin oraz szacowane godziny dowozu nie odpowiadają klientowi dział logistyki podejmie próbę kontaktu z nowym terminem i szacowanymi godzinami dowozu, na co najmniej 1 dzień wcześniej przed nowym terminem. Nowy termin dowozu będzie uzależniony od możliwości i planów logistycznych dostawcy jak również odległości od magazynu głównego ale nie przekroczy 10 dni roboczych licząc od pierwotnego.

W przypadku odmowy odebrania zamówienia przez klienta lub niedostarczenia zamówienia z winy klienta zamówienie wraca do magazynu głównego. O kolejnym możliwym terminie dowozu poinformuje dział logistyki, jednakże dowóz nie będzie się kwalifikował do darmowej dostawy.

W przypadku zamówień z formą płatności ratalną termin dowozu może ulec wydłużeniu, w zależności na jak długo bank wydłuży weryfikację pełnej zdolności kredytowej klienta. Maksymalny czas wydłużenia to 10 dni roboczych liczonych od momentu upłynięcia terminu realizacji dowozu zamówienia.

 

Kierowca nie ma prawa pobierać żadnych pieniędzy, jeżeli nie posiada uprawniających do tego dokumentów (Dokument KP).

 

UWAGA

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi przed zamówieniem na gabaryty mebla, szerokość drzwi wejściowych, klatki schodowej oraz drożność przejścia w ciągu komunikacyjnym od momentu odebrania mebla od kierowcy do miejsca docelowego. Sprzedawca nie odpowiada za brak możliwości wniesienia mebla na skutek zaniechania tych czynności. Dla mebli w paczkach lub wymagających złożenia – celem oceny możliwości ich wniesienia, należy przyjąć gabaryty jak dla samego mebla.

 

3. Pozostałe informacje.

W miarę możliwości technicznych towary w ramach jednego zamówienia są automatycznie łączone w jedną przesyłkę, co pozwala ograniczyć koszty przesyłki poszczególnych sztuk towaru. Cena za przesyłkę ustalana jest automatycznie przez system i widoczna w zakładce produktu. Cena za przesyłkę podana jest przed złożeniem zamówienia (w toku jego realizacji na karcie „Faktura i Dostawa”). W przypadku braku akceptacji kosztów przesyłki, na tym etapie istnieje możliwość przerwania jego składania. Cena za dostawę wyliczona w momencie składania zamówienia jest ostateczna.

 

4. Wskazówki dotyczące odbioru towaru.

Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia w magazynie Kieleckiej Fabryki Mebli. W zależności od wybranej formy płatności oraz dostępności towaru odbiór możliwy jest już po kwadransie od momentu złożenia zamówienia. Możliwe warianty odbioru:

 - dla towarów ze statusem wysyłki "do 10 dni roboczych" i formy płatności za pobraniem lub Przelewy24 po złożeniu zamówienia już po kwadransie można się udać do kasy głównej Kieleckiej Fabryki Mebli celem opłacenia zamówienia oraz odbioru dokumentów uprawniających do odbioru towaru z magazynu,

 - dla towarów ze statusem wysyłki "do 10 dni roboczych" i formy płatności ratalnej lub przelewem tradycyjnym po złożeniu zamówienia o gotowości do odbioru poinformuje pracownik działu obsługi klienta. Termin odbioru zależy od momentu zaksięgowania przelewu lub informacji z banku o podpisaniu umowy kredytowej. Po informacji telefonicznej z potwierdzeniem można się udać do kasy głównej Kieleckiej Fabryki Mebli celem opłacenia zamówienia oraz odbioru dokumentów uprawniających do odbioru towaru z magazynu,

 - dla towarów na zamówienie i formy płatności za pobraniem lub Przelewy24 o realizacji zamówienia i gotowości do odbioru poinformuje pracownik działu obsługi klienta. Po informacji telefonicznej z potwierdzeniem można się udać do kasy głównej Kieleckiej Fabryki Mebli celem opłacenia zamówienia oraz odbioru dokumentów uprawniających do odbioru towaru z magazynu,

 - dla towarów na zamówienie i formy płatności ratalnej lub przelewem tradycyjnym po złożeniu zamówienia o gotowości do odbioru poinformuje pracownik działu obsługi klienta. Termin odbioru zależy od momentu realizacji zamówienia oraz zaksięgowania przelewu lub informacji z banku o podpisaniu umowy kredytowej. Po informacji telefonicznej z potwierdzeniem można się udać do kasy głównej Kieleckiej Fabryki Mebli celem opłacenia zamówienia oraz odbioru dokumentów uprawniających do odbioru towaru z magazynu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl